Tuesday 5 February 2013

wajib baca...sijil halal shaklee

Salam...sepatutnya ni adalah entry pertama yg keluar bila saya start create blog...hhaha...disebabkan keterujaan nak kongsi khasiat alfafa so sijil halal shaklee ni jd entry no. 3...

Isu halal haram esp makanan memg sensitif apatah lagi makanan tu memg terus masuk dalam badan n jadi darah daging. So bila ada yg kata shaklee ni tak halal disebabkan tiada cop halal JAKIM nak tersedak saya membacanya. Sehari suntuk saya duk menggoogle dan hasilnya keyakinan saya bertambah bahawa shaklee ini produk halal walaupun tiada tanda Halal JAKIM pada mana2 botolnya. Shaklee telah mendapat sijil halal dpd I.S.A @ Islamic Services of America...sebuah badan yang mengeluarkan sijil halal di US kiranya macam JAKIM kt Malaysia. Dan badan ini pun telah diiktiraf oleh JAKIM sendiri. kalau tak caya boleh refer kt website JAKIM.

Kat sini saya sertakan sijil halal untuk tahun 2012..bg 2013 boleh refer kat website: http://www.shaklee.com.my/eng/news.asp
cos tak berjaya plak saya nak upload.

No comments:

Post a Comment