Monday 11 March 2013

SET UNTUK PERLANGSINGAN BADAN

salam....entry kali ni saya nak kongsi kan tentang ALFAFA, LECITHIN dan HERBA-LAX khusus untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan. Jom baca seterusnya ye.

HERBA-LAX
Mengandungi 9 herba semulajadi - alfafa leaves, senna leaves, anise seeds, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culvers root.

MANFAAT:
  • Pembersihan najis tersekat
  • meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan kepada najis yang tersekat dan tersimpan lama dalam tubuh
  • membantu masalah sembelit
  • mengempiskan perut
ALFAFA
Kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfafa = segelas susu.

MANFAAT
  • Mencuci hati, darah dan usus
  • melawan alahan
  • baik untuk perubahan patologi dalam perut
  • menyingkirkan lemak dan kolesterol
  • melawan tumor
  • melegakan keletihan
LECITHIN
menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu

MANFAAT UTAMA
  • Menyerap vitamin larut lemak
  • melindungi hati
  • pemecahan lemak dan kolestrol
  • perlangsingan- menghalang obesiti
  • mencantikkan otot dan kulit
  • memperbaiki alergi
  • menghalang tekanan darah tinggi
Selain itu, anda juga digalakkan untuk mencuba Cinch Shake, ESP dan Cinch Tea...

PERKONGSIAN TESTIMONI:
Saya consume Alfafa, Herba-lax n lecithin. dan kesannya memang mengujakan. Sebelum kahwin saiz baju kurung saya XS. n selepas berkahwin jadi M. tp sebulan consume ketiga2 ni secara serius nampaknya saya dh boleh pakai baju saiz XS semula raya ni...seronok sangat! baju yang dulu saya simpan sebab dh tak muat boleh pakai semula. dan yang paling best baju nikah 3 tahun lalu sudah boleh disarung semula..hmm...raya ni nak pakai baju nikah boleh???hahaha



TESTIMONI 2
















Ingin maklumat lanjut?Harga & cara pengambilan? HUBUNGI SAYA!!:)

No comments:

Post a Comment