Sunday 15 December 2013

AMBIL ALFAFA COMPLEX SAHAJA. BOLEH KE TAMBAH SUSU??

Ada yang bertanya ambil ALFAFA COMPLEX sahaja boleh ke tambah susu?

Jawapannya:
Boleh.. :D
Kita sedia tahu Alfafa Complex dan ESP adalah milk booster bagi ibu2 yang menyusukan bayi. Tetapi adakalanya kekangan kewangan menyebabkan ada antara kita tidak dapat consume kedua-duanya sekali. Jadi pilihan yang anda boleh buat adalah memilih sama ada ESP atau ALFAFA.

ALFAFA
Dalam penyusuan ALFAFA membantu untuk memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim. Ibu akan menjadi lebih lawas (turunkan berat badan), membuang angin di dalam badan, mengurangkan keradangan sakit

* Walau bagaimana pun penghidap SLE tidak digalakkan mengambil ALFAFA

ESP

  • ESP ialah minuman soya yang membekalkan protein.
  • Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulat, kulit, rambut, otot, plasma, organ, antibodi, enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. 
  • Sel-sel dalam badan kita bergantung pada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru dan menggantikan tisu-tise badan yang telah lama atau rosak.
Berbalik kepada soalan tadi, YA.... PENGAMBILAN ALFAFA COMPLEX SAHAJA BOLEH MEMBANTU MEMBANYAKKAN SUSU IBU. Tetapi dengan syarat. Pasti mengikut tips penyusuan yang betul & Konsep SUPPLY and DEMAND mesti dipenuhi 
.
Wah.... macam belajar subjek Business lah pulak kan...
Ingin tahu apa tips penyusuan ekslusif tu? boleh contact saya ye. Cos ianya adalah khas untuk pelanggan saya sahaja.

Harga ALFAFA (S): RM52 ----- 330 biji ---- kegunaan sebulan
Harga ESP: RM150---------- kegunaan 1.5 - 2 bulan 



Saz
Tel/wassap: 0192866981



No comments:

Post a Comment