Thursday 17 December 2015

Kurus dengan GM diet (Hari pertama, kedua dan ketiga)

Semangat utk kurus memang
membara. lagi2 bila fikir baju kerja banyak yg tak muat. So... start isnin lepas saya amalkan GM diet. Program diet ni sehingga 7 hari.

Hari pertama:
Makan buah shj (terutama tembikai) dan air 8 gelas ( saya - 2 liter lebih)


#failed sebab makan bihun goreng pukul 10.30 malam. 240 kalori. terpaksa skipping lepas makan hopefully dpt bakar kalori dr bihun tu

Hari kedua:
Makan sayur2 an dan air. Saya buat soup tomato n kentang rebus. trust me.. kali ni lebih mudah. sebab kentang dah buat kita rasa kenyang n boleh la feel mcm makan potato wedges.

#failed sebab saya makan buah. tak terperasan yg x boleh makan sebarang buah utk hari ke dua. huhu. ini x boleh ampun makan otak-otak. sebb sy fikir otak2 sure tak byk kalori..sekali check ada 189 kalori dlm skeping otak2. kita dh makan 3 keping stgh. wawaaaa.... so skipping semula. dh berhari2 skipping jadi nak skipping jd mudah. 30 kali one shot!! good job saz!

Hari ketiga (hari ni):
makan sayur n buah dan air
Plan saya nak buat sup cendawan campur bayam. harap2 hari ni menjadi... hihi...

Dari pembacaan sy hari ketiga dh boleh nampak effect. harap2 makanan yg terbabas tu still tak kacau diet sy.


Akan bersambung.....


No comments:

Post a Comment