Saturday 10 December 2016

TAHU WAKTU SUBUR DENGAN AIR LIUR?

Assalamualaikum....
Maaf sangat-sangat. Dah lama sangat tak update page.

huhu... dosa je rasa sebab ramai yg tanya post saya untuk darah haid coklat tanda pregnant... Aish...

InsyaAllah lepas ni saya akan rajin buka page n respond dengan pantas ya.

Okay...
Pernah dengar Saliva Ovulation Indicator?
Biasanya kita jumpa ovulation kit yg guna urine kan? Kali ni boleh guna air liur pula. Dan... boleh guna berulang kali berbeza dengan ovulation kit biasa tu yg jenis pakai buang. So bagi anda yang payah nak kira waktu subur especially yang jenis period tak teratur tu.

Harga? RM89... macam menarik kan?

Nak dapat kat mana? Hasil view dekat page 'waktu subur wanita'. Eh... bukan. Saya tak jual. Saya pun sedang menantikan produk ni sampai pada saya. Sebab katanya buatan US, dan belum sampai Malaysia lagi. Jom kita nantikan.

Nanti dah sampai saya buat review ya..


Cara menggunakan. Just titik air liur. Kmdn suluh. Kalau banyak bintik tu maknanya waktu subur. Boleh pakai berulang kali.

1 comment: