Sunday 19 May 2013

APA ITU HERB-LAX?

Masalah kegemukkan??sembelit?buncit?....hmm...biasa kita dengar masalah macam ni. sama ada lelaki atau wanita kita mempunyai masalah yang sama..setiap kali tiba hari raya mesti sibuk buat ukuran baju baru.ukuran yang lama dah tak boleh pakai. Sendatt...!! Apa kata kita ramai-ramai baca tentang herb-lax..salas satyu produk Shaklee untuk tujuan perlangsingan dan mereka yang mempunyai masalah penghadaman & sembelit.

Herb- Lax @ Herba Lax terdiri daripada 9 ramuan Herba. Termasukla Alfafa yang memang kita tahu banyak khasiatnya. Apa manfaat Herb-Lax Shaklee ni??

  1. Pembersihan najis tersekat
  2. Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat dalam tubuh kita. Seterusnya membantu mengebalikan proses semula jadi pergerakan usus.
  3. Membantu masalah sembelit
  4. Mengempiskan perut
Patutla Herb-Lax ni laku semacam..saya masih lagi menunggu Herb-Lax yang pertama saya. Saya pun antara orang yang mengalami masalah-masalah kat atas tuh..hehhee...Jom kita tunggu Herb-Lax ni sama-sama n beli sama-sama. Nanti saya ceritakan testimoninya kepada anda ok

No comments:

Post a Comment