Thursday 23 May 2013

ostematrik & bekalan umrah..part 2

salam...
alhamdulillah..semalam (23 Mei 2013) ibu n ayah saya telah selamat kembali dari mengerjakan umrah. bukan ole-oleh yang saya tunggu tp cerita mereka semasa di sana. Alhamdulillah mereka dapat mengerjakan umrah dalam keadaan kesihatan yang baik cuma ayah saya mengalami batuk. Mungkin disebabkan perubahan cuaca. Cerita yg paling saya nak dengar ialah mengenai kesan ostematrik kepada ibu saya. Hmm.... nampaknya lepas ni saya kena pastikan bekalan ostematrik yg mencukupi untuk kedua org tua saya. Terbukti Ostematrik berkesan dengan bantuan Allah. Mak saya dapat mengerjakan umrah dengan baik. malah bila sampai di Malaysia pun dia tak mengeluh sakit kaki atau sendi. Alhamdulillah..buat pengetahuan saya ibu saya kerap mengalami kebas-kebas tangan.melalui pembacaan saya itu adalah kesan kekurangan kalsium. tp setelah mengambil ostematrik masalah tersebut beransur hilang. TERIMA KASIH ALLAH:)

No comments:

Post a Comment