Friday 17 May 2013

JADI AHLI SHAKLEE??

JOM MENDAFTAR DAN MENJADI AHLI/EJEN SHAKLEE
Anda boleh mendaftar dengan menbuat pembayaran untuk registration fee, ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma.

YURAN KEAHLIAN
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda. So jika anda sukar untuk ke branch untuk mendaftar sendiri anda boleh berdaftar dengan saya. Yuran yang perlu dibayar ialah RM75 termasuklah bayaran pos untuk member kit.

KELEBIHAN  MENJADI AHLI SHAKLEE
1. Member price utk setiap produk shaklee .
setiap pembelian akan diberi point n ditukar dengan cash setiap bulan. walaupun anda bukan serius untuk berbisnes dan hanya untuk share produk shaklee dengan keluarga & rakan terdekat anda masih boleh dapatkan cash ni tanpa anda sedar...ha..sape x nak kan??

2. Anda akan didedahkan dengan ilmu berbisnes shaklee, tip dan penerangan mengenai produk shaklee. (ini kalau jadi ahli bersama saya). Saya akan recommend kan anda didalam grup kami shaklee kami. So dalam group ni anda x kan bergerak seorang sebab kita ada keluarga yg saling membantu.

3. Tiada paksaan untuk berbisnes. Anda tak perlu bekerja keras untuk maintain point tertentu. Tetapi sekiranya anda merasakan ingin aktif berbisnes dengan shaklee untuk mendapatkan hasil yang lumayan. silakan...Rezeki ada dimana-mana dan mungkin Shaklee cabang rezeki yang tersedia untuk anda


No comments:

Post a Comment