Saturday 25 May 2013

SET SKIN CARE SHAKLEE

SET SKIN CARE SHAKLEE

B Complex – membantu menstabilkan hormon dan emosi
Vitamin B berfungsi untuk mengekalkan kelembapan pada kulit. Ia juga dapat menjaga kulit dari kekeringan sekaligus dapat mengurangkan kedutan pada kulit. Pengambilan Vitamin B mampu menghilangkan garis-garis halus pada kulit dan menolong menetapkan "kelenjar thyroid" dengan melicinkan/meratakan serat menegangkan kulit. Ia juga perlu untuk menghilangkan 'stress'. 'Stress' boleh menyebabkan kulit berkedut dan nampak cepat tua.

Vitamin C – menjaga kesihatan kulit Vitamin C amat masyhur untuk kecantikan. Pengambilan Vitamin C secara konsisten mampu untuk membuang toksin dalam badan. Vitamin C juga berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas. Pengurangkan radikal bebas didalam badan kita, memmudahkan Vitamin C membantu dalam pembentukan kolagen. Kolagen amat penting untuk mengukuhkan sel kulit. Kekurangan kolagen akan menyebabkan kerosakan kulit (kering, lembik dan mudah lebam).

Vita Lea – vitamin dan mineral lengkap, antaranya membantu dalam metabolisma gula. Jika anda ada masalah dengan metabolisma ini, anda terdedah kepada jerawat. Supplement untuk merawat Jerawat:

Vitamin E – membantu mengurangkan parut Vitamin E berupaya memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga boleh memperlahankan pembentukan tanda penuaan dan degenerasi sel kulit. Ia juga dikenali sebagai bahan yang dapat mempercepat penyembuhan dan pembentukan saluran darah. Ramai yang sudah berpuas hati dengan set ini.

Zinc Complex – melegakan ketidakselesaan akibat jerawat dan menyembuhkan kulit yang rosak . Ia juga mengurangkan inflamasi kulit, ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap.

GLA Complex – menyembuhkan kulit

~TESTIMONI 1: Vitamin E + ESP + B-Complex


TESTIMONI 2:
Sis ni ambil ESP + VIT C + Herba Lax (untuk detox bagi memastikan vitamin lain dapat berfungsi dengan baik)



No comments:

Post a Comment