Friday 2 August 2013

AJHT untuk Penyakit SENDI - PROMOSI SHAKLEE OGOS 2013


Sempena Promosi Shaklee Bulan Ogos dan menjelang hari raya yang tinggal beberapa hari sahaja lagi saya ingin kongsikan dengan anda mengenai Shaklee Advancd Joint Health Tablet. AJHT merupakan supplemen terbaik untuk merawat penyakit sendi yang biasanya di alami oleh mereka yang sudah berumur. Ia dikatakan berkesan selepas 5 hari penggunaan. Apa kata hadiahkan AJHT kepada ibu dan bapa anda. 

APAKAH AJHT?
Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan.

Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, SHAKLEE Advanced Joint Health Tablet ialah sayur-sayuran 100%. 

KELEBIHAN AJHT
1. Menyokong keselesaan sendi
     Estrak boswellia:
  • Apakah Estrak Boswellia
    Diperoleh daripada pokok Boswellia Serrata.mengandungi asid boswelik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi dan menyebabkan ketidakselesaan pada sendi.
  • Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan
  • Bahan aktif utama esktrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti radang semula jadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan 

2.  Bertindak sebagai kusyen
     Estrak jagung:
  • Membantu mengekalkan tulang rawan
  • Estrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosmina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan.
  • Glukosamina adalah gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan supplemen glusamin membantu menigkatkan pelbagai gerakan, mobiliti dan fleksibiliti.
  • Banyak kajian menunjukkan supplement estrak jagung dapat menggalakkan kelenturan, pergerakkan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible. Kajian mengesyorkan supplement estrak jagung dapat menyumbangkan kesihatan sendi dalam jangka masa yang panjang.

 3.   Memelihara tisu penyambung yang sihat
  • Zink, tembaga, Mangan dan Vitamin C merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi. Kerana ia membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung yang akan memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi
TESTIMONI AJHT



Sebarang pertanyaan boleh hubungsi saya:
Sazrina 
0192866981
FB: Sazrina Elias
ID893512






No comments:

Post a Comment