Tuesday 10 December 2013

TESTIMONI VITA-LEA UNTUK MASALAH BIBIR KERING & PERTUMBUHAN KUKU

Salam... hari ni saya sangat happy. semalam customer bagitahu dapat feedback yang baik setelah consume Vita-Lea :).




Sebenarnya customer saya ni menghadapi masalah darah rendah. Jadi saya suggest untuk dia mengambil Vita-lea. Alhamdulillah setelah 1 minggu mengambilnya, ini adalah feedback yang diterima. Alhamdulillah :)

Vita-lea elok untuk KUKU dan BIBIR ke?

Biar saya terangkan :)
Vita-lea ialah multivitamin yang mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayuran, buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA.

Bagi menjawab soalan diatas, antara manfaat utama VITA-LEA ialah untuk menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon.

Jadi menjawablah kan :). Secara langsung Vita-lea juga membantu menyihatkan kuku dan bibir.

Berminat untuk dapatkan Vita-lea?
Hubungi saya untuk dapatkan harga penuh istimewa :)

Saz
tel/wassap: 0192866981
FB page: Safiyyah's store

No comments:

Post a Comment