Thursday 14 March 2013

MEAL SHAKES


MEAL SHAKES
Menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Dihasilkan untuk semua golongan bayi sehingga dewasa.
Manfaat Utama:
1.   Nutrisi lengkap – menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekuranga pengambilan zat menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh.
2.   Membekal nutrisi kepada sel tubuh – kaya dengan protin, membantu pembinaan sel kulit, rambut, orang, darah dll
3.   Membantu tumbesaran – mengandungi asid folik, kaya dengan kalsium, magnesium yang digunakan untuk membina tulang, sel-sel proses membesar
4.   Anti-oksida – melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan
5.   Menegmbalikan seri wajah – mengandungi vitamin B yg lengkap dan zat besi yg cukup untuk membina sel darah merah & memberikan kompleksi wajah/kulit yang cantik
6.   Detoksifikasi
7.   Kelazatan rasanya

CADANGAN PENGAMBILAN
Campurkan 2 sudu besar Meal Shakes bersapa Energizing Soy Protein & Performance (Perut kosong) atau minum begitu sahaja tanpa campuran
Meal shakes membantu anda untuk menghadapi masalah2 berikut:
  • anemia
  • Tekanan darah rendah
  • Kurang berat badan
  • mendapatkan kulit yg cantik
  • Perkembangan IQ Kanak-kanak
  • Selsema (kanak-kana) dan pelbagai masalah lain.

    TESTIMONI
    Saya gemar memberikan testimoni berdasarkan orang2 ynag rapat dengan saya kerana saya mudah untuk saya perhatikan keberkesanan setiap produk shaklee yang mereka ambil. Anak buah saya Auni, 3 tahun seorang anak yang aktif. tp auni mudah diserang batuk dan demam menyebabkan dia makin kurus. lepas consume shaklee. nampaknya ada perubahan. Auni semakin kuat makan n berat badannya dah bertambah. Batuk dan demam pun dh lama tak hinggap. Alhamdulillah....jika anda mahukan anak anda seperti auni..dapatkan mealshakes sekarang.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut:)
Sazrina
0192866981
FB: Sazrina Elias


·

No comments:

Post a Comment