Friday 20 December 2013

JUALAN PENGHABISAN - PRODUK SHAKLEE

Assalamualaikum...
Dengan senang hati, saya ingin membuat clearance stock dari hari ini hingga hari Rabu (25 Disember 2013). Tujuan? Untuk restock produk baru... hihihi... :D. Sekolah dah nak bermula.. so untuk bagi clearkan almari saya sebelum bermulanya tahun baru :)

Harga? Jangan risau PM saya dulu saya bagi tahu berapa harganya
Delivery? COD area Seremban - Senawang - Kuala Pilah - Tampin - Gemas. 
Pos? Seluruh Malaysia - RM6 per pos (ambil masa 2 hari bekerja)

Apa produknya?

Alfafa (S) ......................... 2 botol - Detoks, masalah keputihan,milk booster
Lecithin ............................ 2 botol - pemecah lemak 
Herb-lax............................ 2 botol - Detoks, Mudahkan proses pembuangan
Herbal blend...................... 3 tiub - Masalah ruam, gigit serangga, tumit pecah
Garlic Complex.................. 1 botol - Darah tinggi, angin
CoQ Health ...................... 1 botol - Jantung, kesuburan
Zinc Complex.................... 1 botol - Kesuburan lelaki, keguguran rambut
Vita C-500mg.................... 1 botol - Sistem imun, selsema, batuk, kecantikkan kulit, resdung
Omega Guard ................... 1 botol - Jantung, perkembangan otak kanak-kanak & dewasa,
Ostematrix......................... 2 botol - sumber kalsium, tulang, gigi, kuku, atasi insomnia
Peppermint Ginger Plus...... 1 botol - Masalah angin dalam badan, loya bagi wanita hamil

Inginkan produk selain daripada ini?
Jangan risau.. online shopping di website SHAKLEE kan ada :)

Bagaimana cara untuk order?
Tel/ mesej/ wassap saya di nombor 0192866981 untuk mendapat konsultasi percuma mengenai produk. atau PM saya di FB page Safiyyah's Store atau Sazrina Elias

Terima kasih :)



No comments:

Post a Comment